کتاب «در آستان جانان» به چاپ رسید.

زمان حدودی مطالعه ۲ دقیقه / ۲۷ آذر ۱۳۸۹ / دبیرخانه موسسه/

مدیر اجرایی موسسه جلوه نور از چاپ کتاب «در آستان جانان» که شرح حالات 21 عالم مدفون در کربلا است، خبر داد.

منبع: خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی موسسه جلوه نور از چاپ کتاب «در آستان جانان» که شرح حالات 21 عالم مدفون در کربلا است، خبر داد.

محمدعلی فیاض‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه در این کتاب توجه به جنبه‌های سلوکی و احوالات عرفانی شرح حالات 21 عالم مدفون در کربلا صورت پذیرفته تا پیام تربیتی برای خواننده داشته باشد، افزود: در این راستا ارائه جنبه‌های سیاسی شخصیت این بزرگان نیز برای درک تاریخی و سیاسی خواننده لحاظ شده است.
وی تصریح کرد: در کتاب «در آستان جانان» 3 نقشه رنگی با کیفیت بالا، گویایی بسیار مناسبی از شهر کربلا، حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و محل‌های زیارتی و همچنین محل قبر هر یک از مشاهیر در آن مشخص شده است.

فیاض‌بخش اظهار داشت: کتاب «در آستان جانان» در قطع جیبی به چاب رسیده است تا حمل و نقل آن برای مسافران عتبات آسان صورت پذیرد، توجه به جنبه‌های هنری و جذابیت ظاهری کتاب به همراه کیفیت بالای چاپ باعث رغبت خواننده می‌شود.

مدیر اجرایی موسسه جلوه نور افزود: در این کتاب به ذکر عنایات و توجهات امام عصر (عج) به سالکان طریق توحید و ذکر خواص زیارت اباعبدالله (ع) و عنایات آن حضرت به سالکان و توجه به خصوصیات ویژه‌ای که زیارت کربلا برای اهل معنا دارد و همچنین بیان شرح احوالات عرفانی و سجایای اخلاقی علما و عرفای مدفون در کربلا پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در انتهای کتاب «در آستان جانان» نیز تعدادی دیگر از شخصیت‌های صاحب نام مدفون در حرم حسینی شامل امیرکبیر (وزیر پرآوازه و کاردان قاجار)، فضولی بغدادی (شاعر مشهور ترک زبان)، شاهان قاجار، آل بویه، تنی چند از شاهان هند و سید کاظم رشتی (از رهبران فرقة شیخیه و استاد علی محمد باب)، معرفی شده و محل دفن آنان نیز مشخص شده است.

‌مطالب مرتبط

از نرم‌افزار چند رسانه‌ای کربلا در نمایشگاه قرآن امسال رونمایی می‌شود.
خبرها

از نرم‌افزار چند رسانه‌ای کربلا در نمایشگاه قرآن امسال رونمایی می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی موسسه جلوه نور از رونمایی نخستین نرم افزار جامع چند رسانه‌ای کربلا در ماه رمضان و زمان برپایی نمایشگاه قرآن سال جاری خبر داد.

کتاب ترجمان وحی به چاپ رسید
خبرها

کتاب ترجمان وحی به چاپ رسید

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی موسسه جلوه نور از چاپ کتاب ترجمان وحی به قلم استاد محمدتقی فیاض‌بخش که حاصل دو سال برنامه ترجمان وحی از شبکه سراسری رادیو قرآن است، خبر داد.

کتاب «در آستان جانان» به زودی به چاپ می رسد.

کتاب «در آستان جانان» به زودی به چاپ می رسد.

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی موسسه جلوه نور از چاپ کتاب «در آستان جانان»، زندگینامه و شرح حالات 21 نفر از مهمترین عالمان و عارفان مدفون در کربلا از جمله سیدرضی و سیدمرتضى برای نخستین‌بار خبر داد.

ویرایش جدید کتاب آداب المریدین به چاپ دوم رسید.

ویرایش جدید کتاب آداب المریدین به چاپ دوم رسید.

ویرایش جدید کتاب آداب المریدین در کمتر از 2 ماه به چاپ دوم رسید.