فروش ویژه دوره کتاب‌های ادب حضور

زمان حدودی مطالعه ۲ دقیقه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ / دبیرخانه موسسه/خبرها

به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب ماه اولیاء الهی، موسسه جلوه نور علوی سری کتاب های ادب حضور را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند:
 

ادب حضور مجموعه‌‌ای پنج جلدی است که به آداب و مراقبات مهم‌ترین ‏ایّام سال در نزد اهل معنا می پردازد؛ اوقاتی که در فرهنگ اهل بیت(ع)، فرصتی ویژه برای سیر و سلوک توحیدی معرفی شده‏‌اند. این ایّام عبارتند از: سه ماه ارجمند رجب، شعبان و رمضان، اربعین موسوی (یعنی ماه ذی‏‌قعده و دهه اول ذی‏حجّه) و ایام سوگواری حسینی(ع) در محرم و صفر.

عصاره دستورات اخلاقی و عبادی، و همچنین معارف توحیدی پیرامون این ایام، بنا بر مکتب تربیتی علامه طباطبایی(ره)، در این جزوه گرد آوری شده است.

این جزوه ممتاز و منحصر بفرد است؛ زیرا استاد فیاض بخش در آن برخی ظرایف و لطایفی را گرد آورده اند که خود مستقیماً و سینه به سینه از محضر اساتید اخلاق و سیر و سلوک، به ویژه مرحوم آیت الله سعادت پرور دریافت نموده اند و لذا بسیاری مطالب آن در کتب مشابه ذکر نشده.

در تدوین این جزوه، دو کتاب گرانقدر "المراقبات" تالیفات استاد بزرگ اخلاق و عرفان، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی و "اقبال الاعمال"، نوشته عالم و عارف نامی، سید بن طاووس، بیش از سایر منابع مورد استفاده قرار گرفته؛ که این نیز به توصیه اساتید این مکتب تربیتی بوده است.

جهت خرید اینترنتی اینجا را کلیک فرمایید.

همچنین جهت خرید و ارسال پستی، در پیام رسان‌های تلگرام و بله به این آیدی پیام دهید:

پیام رسان بله

پیام رسان تلگرام


‌مطالب مرتبط

ویرایش جدید کتاب آداب المریدین به چاپ دوم رسید.

ویرایش جدید کتاب آداب المریدین به چاپ دوم رسید.

ویرایش جدید کتاب آداب المریدین در کمتر از 2 ماه به چاپ دوم رسید.

«آداب المریدین» پرفروش‌ترین اثر مرکز نشر آثار آیت‌الله بهجت در نمایشگاه کتاب امسال
خبرها

«آداب المریدین» پرفروش‌ترین اثر مرکز نشر آثار آیت‌الله بهجت در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب آداب المریدین پرفروشترین کتاب غرفه تنظیم و نشر آثار آیت‌الله بهجت در نمایشگاه کتاب امسال بوده است.